Neem
contact op

Veelgestelde vragen

FAQ

Ticket kwijt of geen e-mailbevestiging ontvangen?

Ben je je ticket(s) kwijtgeraakt? Geen paniek! Op onze website hebben we een handige zoekfunctie waarmee je jouw tickets snel kunt terugvinden. Ga hiervoor naar onze contactpagina. Kies de betaalmethode die je hebt gebruikt voor de boeking en voer het transactienummer in dat je kunt vinden in de omschrijving van de ticketbetaling. Zodra je jouw tickets hebt gevonden, kun je deze direct downloaden en printen. Als je jouw tickets niet kunt vinden met de zoekfunctie, kies dan de optie 'anders' in de tool en upload jouw gegevens om direct met ons in contact te komen!

Ik heb voor de verkeerde dag, tijdslot of evenement tickets geboekt

Als je per ongeluk parkeerticket hebt geboekt voor een verkeerde dag, stuur dan een e-mail naar info@onlineticket.nl met vermelding van je naam, e-mailadres en order-id. Wij zullen het verkeerde ticket annuleren en je een nieuw ticket sturen voor de juiste dag, op voorwaarde dat er op die dag nog capaciteit beschikbaar is op de parkeerlocatie. Als het evenement binnenkort plaatsvindt of in het weekend is, raden we je aan om een nieuwe boeking te maken voor de juiste datum. Stuur ons dan een e-mail naar info@onlineticket.nl en we zullen het aankoopbedrag van het verkeerd geboekte ticket (exclusief fees) dan naar je terugstorten.

Parkeerticket gekocht, hoe werkt het op locatie?

Na het plaatsen van je bestelling kun je direct je parkeerticket downloaden via de order-statuspagina van de boeking. Bij de ingangen van de diverse parkeerterreinen staan medewerkers met scanapparatuur om de QR-code op het door jou ontvangen ticket te scannen. 

Kunnen ticket(s) vanaf een telefoon worden gescand?

Jazeker, dat kan. Zorg er wel voor dat je scherm schadevrij is en de helderheid van je beeldscherm hoog genoeg staat!